| Poblacions |
Vots |
| Agramunt |
1 |
| Barcelona |
3 |
| Biosca |
1 |
| CABANABONA |
1 |
| Calaf |
2 |
| Cervera |
4 |
| Guissona |
1 |
| Ivorra |
1 |
| L'Hospitalet de Llobregat |
1 |
| lleida |
2 |
| Sant Joan Despi |
1 |
| Sant Ramon |
3 |
| Tarroja |
2 |
| Tora |
35 |
| Torà venut |
1 |
| Vots rebuts |
59 |
| Data |
Població |
Opinió |
Comentaris |
27/01/2006 |
Tora
|
Sí |
seria fantà stic
|
23/06/2005 |
Agramunt
|
No |
a veure si entre tots fem possible que els de la gene es deixin de tocarnos els dallonses
|
04/06/2005 |
Barcelona
|
Sí |
no crec que sigui per a tant tot el k esteu fent, a més el manifest que hi ha en contra de la presó i les raons que doneu son dolentes. dieu k no voleu la presó que la posin a barcelona, com argumenteu, millor a la ciutat pk no la volem akÃ, aixó si, si os posen un hospital o un altre servei direu que si, pk es una millora xo una presó no. crec que teniu que fer-hos la idea de que la posaran alla.
|
30/05/2005 |
Cervera
|
No |
ni presons ni carallotades. més calers per cultura és el que ens haurien de donar
|
28/05/2005 |
Torà venut
|
No |
es en fet
|
21/05/2005 |
Tora
|
Sí |
cal que la facin ben gran, ben parida i que es vegi força. crec que serà un gran be pels poblets del seu redós. contaminarà menys que una sola granja de truges, donarà mes feina i tindra un gran efecte disuasori.
endavant presÃ, tens molta bonafeina a fer !!!!
|
20/05/2005 |
Calaf
|
No |
l'altre dia vaig anar a la reunió i vaig quedar esgarrifada de la prepotència amb que actuen els nostres governants
|
20/05/2005 |
Tora
|
No |
si ens foten la presó jo portaria tot de cubes de purà a la plaça catalunya i aixà podem intercanviar la merda.
|
18/05/2005 |
Tora
|
No |
absolutament en contra, ja que dubto que es creïn llocs de treball, com he llegit en algún medi.
desprès, hem pregunto quans presos i poden aver-hi de la nostra zona a la presó, i la veritat no en conec cap, per tant a cada lloc el serveÃs que necesitin, nosaltres probablement no l'umpliriem ni amb tota la provincia de lleida, a part crec recordar que ja en tenim una a la capital amb 1200 reclussos.
|
18/05/2005 |
Sant Ramon
|
No |
la nostra comarca no pot assumir
el que comporta una presó. tot serà negatiu. ara diuen que ens l'imposaran, si això és democrà tic...
|
15/05/2005 |
Tora
|
No |
|
15/05/2005 |
Tora
|
No |
per què calen més presons si està comprovat que la majoria dels presos no milloren el seu comportament.
potser el que caldria seria revisar les lleis per tal que els empresonats només siguin les persones perilloses per a la societat,els que delinqueixen estafant o fent delictes ecològics o ... que ho hagin de reparar de forma efectivai no tancats.
|
09/05/2005 |
Tora
|
No |
la presó,a casa del borbó...
|
09/05/2005 |
Sant Ramon
|
No |
en l'actual sistema jurÃdic les presons són segurament una necessitat. les actuals estan saturades i potser s'han d'ampliar (el govern sembla que pensa que cal fer-ne més i aixà em sembla que només guanyem multiplicar la despesa).
com que estem en un estat social i democrà tic de dret, em semblaria molt malament que s'actués de manera precipitada amb temes socialment tant sensibles.
per tant, entec que:
1. si es fa no pot ser en cap cas actuant en contra de la voluntat d'un consistori (dels veïns), perquè això no és una carretera i hi ha moltes opcions a estudiar, no només cal validar l'argument de posar-les allà on menys es poden queixar.
2. com que un govern eficient, modern i dedmocrà tic no ha d'actuar de manera precipitada, i menys en casos d'aquest tipus, tots els equipaments d'aquesta magnitud s'han de fer d'acord amb la normativa urbanÃstica del municipi, i si no hi és, ningú s'ha de precipitar, que no estem en temps del caudillo. que per repetir a la segarra el creixement a totes llums desordenat i precipitat que s'ha produit a la costa no ens caldrien governants progressistes. primer normativa i ordenació del territori i després actuar d'acord amb aquesta normativa.
3. cal respectar el creixement que han encarat amb pocs recursos i molt d'esforç els municipis (no només el terme del municpi afectat), també els veïns.
4. si el govern vol descentralitzar infrastructures en el territori, que pensi no només en les necessitats dels habitants de les grans conurbacions, també en la resta del territori. en una ciutat un establiment d'aquest tipus no desestabilitza (ni negativament ni positivament), i en un poble petit els efectes són immensos. d'altra banda, el govern hauria de pensar també amb les famÃlies que tenen la mala sort de tenir "clients" en aquests establiments, ja que sovint compten amb pocs recursos, per la qual cosa seria bo que un govern d'esquerres procurés de posar presons en municipis i nuclis comunicats i fà cilment accessibles amb ferrocarril.
i finalment, cal mesurar els arguments, perquè potser sà que els municipis americans es barallen per rebre aquests establiments i les inversions que comporten, però els segarrencs no som americans ni tenim els seus criteris, socials, polÃtics, històrics i econòmics. potser per mala sort, però això va a gust de cadascú.
|
09/05/2005 |
Tora
|
No |
la meva opinió és aquÃ:
http://www.viladetora.net/cat/opinio/opinio.php?recordid=991&tem=1
|
09/05/2005 |
Tora
|
No |
els municipis petits volem tranquil·litat. hi hauria més perjudicis que no beneficis, encara que hi ha gent que viu enlluernada pels possibles beneficis econòmics, el diner fa perdre el seny, sembla estrany en una comarca com la segarra.
|
09/05/2005 |
Tora
|
No |
que la facin a cervera
|
08/05/2005 |
Guissona
|
No |
es vergonyos
|
08/05/2005 |
Sant Ramon
|
No |
volem llocs de treball i no presons
|
08/05/2005 |
Tora
|
No |
ja es una vergonaya que l'hagin de fotre en un lloc tant petit, no?.
|
07/05/2005 |
Tora
|
No |
se la fotin al cul la presó
|
|
|