Correu web Logina
  • El projecte Cultura_apport de Imma Romero, guanyador de la segona edició del Premi Internacional Ramon Roca Boncompte d'Estudis de Gestió Cultural.
  • La Diputació de Lleida suspèn estrepitosament en transparència, 32,5 sobre un màxim de 100, segons un estudi elaborat a nivell estatal..
  • L'oftalmòleg Rafael Ferreruela distingit amb el Premi Internacional Ciutat de Lleida 2012.
  • El Pa de Pagès Català obté el distintiu de Indicació Geogràfica Protegida (IGP) .
  • L'Agència Catalana del Consum va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011, la majoria per temes de telefonia i Internet..
  • El sector ramader de Lleida tem que la guerra comercial desfermada entre Espanya i l’Argentina acabi d’arruïnar els ramaders de porcí.
  • El 90% dels treballadors de les grans empreses lleidatanes secunda la vaga, segons els sindicats.
  • L'Estat obligarà tot el personal de les administracions locals i autonòmiques a treballar 37,5 hores.
  • Quinze anys després de la reintroducció de l'ós bru al Pirineu català, ja n'hi ha una vintena d'exemplars.
  • Entra en funcionament el Centre d'Empreses Innovadores de Cervera.

Si vols veure tot el publicat en relació al gos sacrificat clica aquí
Els resultats de l'enquesta Consideres justificat el maltractament animal?
Vols votar a la nova l'enquesta Dimitir o Continuar?

També al Facebook  També al Twitter  I al Google plus   subscripció a rss de la web   versió per a mòbils

Campanyes
Inicial de la secció

subscriure's a rss subscripció a rss de la secció
Informacions Destacades
10 més llegides veure totes
Opinió
Enllaços destacats
Enquestes
Vols una presó a Estaràs?
Resultats

enquestes finalitzades
Actes
Traductor / Translator

No volem la presó a la Segarra

La Generalitat ajorna fins a finals de mes la decisió sobre la presó

Noticies


<< Tornar       Font: Diari Segre on-line   Autor: Redacció      Guardar com a PDF      versio per imprimir     enviar a un amic      << anterior || següent >> Vols Editar-la?
dijous 09 juny 2005
La Generalitat ha decidit prendre's un respir i ajornar la decisió d'on situa una nova presó. Les dures mobilitzacions desencadenades fa dos mesos després que SEGRE destapés la intenció de Justí­cia de construir una presó a la Segarra han canviat els plans de l'Administració. Aquest dimecres expirava l'ultimàtum de 15 dies que el conseller Vallès va donar als alcaldes per anunciar una decisió, però des de llavors s'han obert diferents fronts negociadors i la Generalitat ha decidit prorrogar el termini unes tres setmanes.

La decisió és complicada no només per la fèrria oposició veïnal desencadenada a la Segarra des que es va conèixer que aquesta era la comarca iniclament elegida per ubicar el centre penitenciari. També ho és per raons polí­tiques. La Segarra sembla descartada per la forta oposició veïnal, i els dirigents d'ERC, des de Josep Bargalló fins a Carmel Mòdol passant pel delegat del Govern, Jaume Gilabert, han assegurat que la presó no s'imposarà en contra de la voluntat del territori, però el PSC, de la mà del secretari de Presons, Albert Batlle, i del conseller de Justí­cia, Josep Maria Vallès, sempre ha volgut deixar clar que la decisió final és del Govern i que no es descarta que acabi imposant la presó a la Segarra per decret.






  + info (enllaç extern)


Etiquetes: presó segarra , generalitat

Lectures: 562 Darrera: 22.05.2012


Compartir: Del.icio.us! Google! La Tafanera Live! Digg! Reddit! Mixx! StumbleUpon! Yahoo!
amunt  Home  · copyright © Torà on line ·  Des de 1998 · Torà (Spain) ·  Política de privacitat ·   Avís legal
    Realització: cdnet   ·    Torà on-line+ a Google+       pàgina executada en 0.11s
Llicència de Creative Commons
wiccac
Recomanem Descarrega'l en català