Correu web Logina
  • El projecte Cultura_apport de Imma Romero, guanyador de la segona edició del Premi Internacional Ramon Roca Boncompte d'Estudis de Gestió Cultural.
  • La Diputació de Lleida suspèn estrepitosament en transparència, 32,5 sobre un màxim de 100, segons un estudi elaborat a nivell estatal..
  • L'oftalmòleg Rafael Ferreruela distingit amb el Premi Internacional Ciutat de Lleida 2012.
  • El Pa de Pagès Català obté el distintiu de Indicació Geogràfica Protegida (IGP) .
  • L'Agència Catalana del Consum va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011, la majoria per temes de telefonia i Internet..
  • El sector ramader de Lleida tem que la guerra comercial desfermada entre Espanya i l’Argentina acabi d’arruïnar els ramaders de porcí.
  • El 90% dels treballadors de les grans empreses lleidatanes secunda la vaga, segons els sindicats.
  • L'Estat obligarà tot el personal de les administracions locals i autonòmiques a treballar 37,5 hores.
  • Quinze anys després de la reintroducció de l'ós bru al Pirineu català, ja n'hi ha una vintena d'exemplars.
  • Entra en funcionament el Centre d'Empreses Innovadores de Cervera.

Si vols veure tot el publicat en relació al gos sacrificat clica aquí
Els resultats de l'enquesta Consideres justificat el maltractament animal?
Vols votar a la nova l'enquesta Dimitir o Continuar?

També al Facebook  També al Twitter  I al Google plus   subscripció a rss de la web   versió per a mòbils

Actualitat
Inicial de la secció

subscriure's a rss subscripció a rss de la secció
Informacions
10 més llegides veure totes
Enllaços destacats
enquestes
Dimitir o Continuar?
  |   Resultats

enquestes finalitzades
Actes propers subscripció a rss de l'agenda
fins dijous 31 maig 2012
Guissona exposició fotogràfica
Natura Catalana: rica i plena llegir
fins diumenge 09 setembre 2012
Cervera cada segon diumenge de mes
Visites teatralitzades a la Universitat de Cervera llegir
fins dissabte 14 juliol 2012
Sud del Solsonès Ruta
Territori de Masies des de la seva gent! llegir
del dissabte 26 maig
fins diumenge 27 maig 2012
Igualada fira
Aerosport 2012 llegir
diumenge 03 juny 2012
Calonge de Segarra caminada
5a caminada popular Coneix Calonge llegir
del dissabte 16 juny
fins diumenge 17 juny 2012
Pinós Jornades
II Jornada de debat i xerrades tècniques sobre les masies sostenibles i autosuficients. llegir
diumenge 17 juny 2012
Argençola popular
2n Arxiu de la ‘Mercat de les espècies’ Categoria Mercat de les Espècies, productes i artesania d'Argençola llegir
dissabte 07 juliol 2012
Cervera cultural
Lliurament del 7è premi literari 7 lletres llegir
Vols afegir un acte ?

veure calendari
subscriure's a rss subscripció a rss de l'agenda
Traductor / Translator

Govern municipal

CiU recupera el govern de Torà en prosperar una moció de censura

Noticies


<< Tornar       Font: Diari Segre on-line   Autor: ACN      Guardar com a PDF      versio per imprimir     enviar a un amic      << anterior || següent >> Vols Editar-la?
divendres 11 febrer 2005
Mercè Valls és des d'aquest migdia la nova alcaldessa de Torà després d'haver assolit la majoria de vots dels regidors de l'Ajuntament que han fet que prosperés la moció de censura contra l'ara exalcalde, Magí­ Coscollola. Amb la moció de censura CiU recupera l'alcaldia que va perdre en les passades eleccions, tot i ser el grup que va assolir el major nombre de vots.
 
El ple que s'ha celebrat tal i com estava previst a les 12 de migdia ha estat marcat pels retrets que s'han fet els dos candidats, i la increpació per part del veïns de Torà contra l'exregidor independent, Jaume Garrabou, que després de deixar l'equip de govern ha donat ara suport a Mercè Valls. Els crits de "traïdor", "pallasso" i "poca vergonya", van acompanyar Garrabou des de la seva entrada a l'ajuntament fins després d'haver finalitzat el ple. El govern sortint tampoc va autoritzar de parlar Garrabou per argumentar la moció de censura ja que, per llei, només tenen aquesta prerrogativa els candidats i els portaveus dels grups municipals.

La votació atorga l'alcaldia a Mercè Valls per 5 vots a 4. Després del nomenament la nova alcaldessa ha explicat que el primer acte que farà serà demanar explicacions al Govern sobre la situació dels ajuts per iniciar les obres del parc de bombers.




Etiquetes: equip govern , ciu , mocions

Lectures: 1153 Darrera: 23.05.2012


Compartir: Del.icio.us! Google! La Tafanera Live! Digg! Reddit! Mixx! StumbleUpon! Yahoo!
amunt  Home  · copyright © Torà on line ·  Des de 1998 · Torà (Spain) ·  Política de privacitat ·   Avís legal
    Realització: cdnet   ·    Torà on-line+ a Google+       pàgina executada en 0.128s
Llicència de Creative Commons
wiccac
Recomanem Descarrega'l en català