Correu web Logina
  • Avui Arrenca el projecte 'Llac de Linya' , que vol construir un complex turístic al petit municipi de Navès (Solsonès).
  • El projecte Cultura_apport de Imma Romero, guanyador de la segona edició del Premi Internacional Ramon Roca Boncompte d'Estudis de Gestió Cultural.
  • La Diputació de Lleida suspèn estrepitosament en transparència, 32,5 sobre un màxim de 100, segons un estudi elaborat a nivell estatal..
  • L'oftalmòleg Rafael Ferreruela distingit amb el Premi Internacional Ciutat de Lleida 2012.
  • El Pa de Pagès Català obté el distintiu de Indicació Geogràfica Protegida (IGP) .
  • L'Agència Catalana del Consum va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011, la majoria per temes de telefonia i Internet..
  • El sector ramader de Lleida tem que la guerra comercial desfermada entre Espanya i l’Argentina acabi d’arruïnar els ramaders de porcí.
  • El 90% dels treballadors de les grans empreses lleidatanes secunda la vaga, segons els sindicats.
  • L'Estat obligarà tot el personal de les administracions locals i autonòmiques a treballar 37,5 hores.
  • Quinze anys després de la reintroducció de l'ós bru al Pirineu català, ja n'hi ha una vintena d'exemplars.

Si vols veure tot el publicat en relació al gos sacrificat clica aquí
Els resultats de l'enquesta Consideres justificat el maltractament animal?
Vols votar a la nova l'enquesta Dimitir o Continuar?

També al Facebook  També al Twitter  I al Google plus   subscripció a rss de la web   versió per a mòbils

Actualitat
Inicial de la secció

subscriure's a rss subscripció a rss de la secció
Previsió temps per avui

Mapa del temps
 
Informacions
10 més llegides veure totes
Àlbums de Fotos destacats
Enllaços destacats
enquestes
Dimitir o Continuar?
  |   Resultats

enquestes finalitzades
Actes propers subscripció a rss de l'agenda
fins dijous 31 maig 2012
Guissona exposició fotogràfica
Natura Catalana: rica i plena llegir
fins diumenge 09 setembre 2012
Cervera cada segon diumenge de mes
Visites teatralitzades a la Universitat de Cervera llegir
fins dissabte 14 juliol 2012
Sud del Solsonès Ruta
Territori de Masies des de la seva gent! llegir
del dissabte 26 maig
fins diumenge 27 maig 2012
Igualada fira
Aerosport 2012 llegir
diumenge 03 juny 2012
Calonge de Segarra caminada
5a caminada popular Coneix Calonge llegir
del dissabte 16 juny
fins diumenge 17 juny 2012
Pinós Jornades
II Jornada de debat i xerrades tècniques sobre les masies sostenibles i autosuficients. llegir
diumenge 17 juny 2012
Argençola popular
2n Arxiu de la ‘Mercat de les espècies’ Categoria Mercat de les Espècies, productes i artesania d'Argençola llegir
dissabte 07 juliol 2012
Cervera cultural
Lliurament del 7è premi literari 7 lletres llegir
Vols afegir un acte ?

veure calendari
subscriure's a rss subscripció a rss de l'agenda
Traductor / Translator

Agricultura

L'oli d'oliva verge extra ajuda a prevenir el càncer de mama

Noticies


<< Tornar       Font: ACN   Autor: editor      Guardar com a PDF      versio per imprimir     enviar a un amic      << anterior || següent >>
dijous 20 octubre 2011
Diversos estudis duts a terme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) demostren com el consum continuat d'oli d'oliva verge extra frena el creixement del tumor mamari per la seva riquesa en àcid oleic, antioxidants i components bioactius
 
Cliqueu a les imatges per ampliar-les
Olives arbequines
Dr. Eduard Escrich, membre del Grup Multidisciplinari del Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia de la Facultat de Medicina de la UAB, ha recomanat un consum diari de 50 ml d'oli d'oliva verge extra i ha explicat, en el marc d'una jornada organitzada per la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC), la importància d'aquest aliment en la dieta com a factor preventiu del càncer de mama.   Diversos estudis duts a terme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) demostren com el consum continuat d'oli d'oliva verge extra frena el creixement del tumor mamari per la seva riquesa en àcid oleic, antioxidants i components bioactius.

Altres investigacions mèdiques han posat de manifest que l'oli d'oliva verge extra també té efectes preventius en les patologies relacionades amb l'envelliment, malalties cardiovasculars, neurodegeneratives, altres càncers i osteoporosi.

Etiquetes: estudis , oli , càncer de mama , uab

Lectures: 299 Darrera: 23.05.2012


       

Compartir: Del.icio.us! Google! La Tafanera Live! Digg! Reddit! Mixx! StumbleUpon! Yahoo!
amunt  Home  · copyright © Torà on line ·  Des de 1998 · Torà (Spain) ·  Política de privacitat ·   Avís legal
    Realització: cdnet   ·    Torà on-line+ a Google+       pàgina executada en 0.14s
Llicència de Creative Commons
wiccac
Recomanem Descarrega'l en català