Joves Detinguts
dissabte, 24 de maig de 2003 | Autor: Xavier SunyerJoves de Torà assoleixen el Cim del Casamanya en solidaritat amb els seus companys detinguts
El dissabte, 24 de maig un grup de joves de Torà va assolir un dels cims més emblemàtics d'Andorra, el Casamanya, de 2740 metres d€šaltitud. Al cim de la muntanya hi van deixar una banderola que demanava la llibertat dels joves detinguts, posant de manifest d'aquesta manera el seu suport i solidaritat amb els companys detinguts.
En les properes dates els muntanyencs pretenen assolir, mentre no es deixi en llibertat als detinguts, els cims del Comapedrosa (el més alt d€šAndorra), la Pica d€šEstats i l€šAneto
En les properes dates els muntanyencs pretenen assolir, mentre no es deixi en llibertat als detinguts, els cims del Comapedrosa (el més alt d€šAndorra), la Pica d€šEstats i l€šAneto
Etiquetes: