Correu web Logina
  • Avui Arrenca el projecte 'Llac de Linya' , que vol construir un complex turístic al petit municipi de Navès (Solsonès).
  • El projecte Cultura_apport de Imma Romero, guanyador de la segona edició del Premi Internacional Ramon Roca Boncompte d'Estudis de Gestió Cultural.
  • La Diputació de Lleida suspèn estrepitosament en transparència, 32,5 sobre un màxim de 100, segons un estudi elaborat a nivell estatal..
  • L'oftalmòleg Rafael Ferreruela distingit amb el Premi Internacional Ciutat de Lleida 2012.
  • El Pa de Pagès Català obté el distintiu de Indicació Geogràfica Protegida (IGP) .
  • L'Agència Catalana del Consum va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011, la majoria per temes de telefonia i Internet..
  • El sector ramader de Lleida tem que la guerra comercial desfermada entre Espanya i l’Argentina acabi d’arruïnar els ramaders de porcí.
  • El 90% dels treballadors de les grans empreses lleidatanes secunda la vaga, segons els sindicats.
  • L'Estat obligarà tot el personal de les administracions locals i autonòmiques a treballar 37,5 hores.
  • Quinze anys després de la reintroducció de l'ós bru al Pirineu català, ja n'hi ha una vintena d'exemplars.

Si vols veure tot el publicat en relació al gos sacrificat clica aquí
Els resultats de l'enquesta Consideres justificat el maltractament animal?
Vols votar a la nova l'enquesta Dimitir o Continuar?

També al Facebook  També al Twitter  I al Google plus   subscripció a rss de la web   versió per a mòbils

Actualitat
Inicial de la secció

subscriure's a rss subscripció a rss de la secció
Municipis per la Independència


Mostra Municipis per la Independència en un mapa més gran
 
Informacions
10 més llegides veure totes
Àlbums de Fotos destacats
Enllaços destacats
enquestes
Dimitir o Continuar?
  |   Resultats

enquestes finalitzades
Actes propers subscripció a rss de l'agenda
fins dijous 31 maig 2012
Guissona exposició fotogràfica
Natura Catalana: rica i plena llegir
fins diumenge 09 setembre 2012
Cervera cada segon diumenge de mes
Visites teatralitzades a la Universitat de Cervera llegir
fins dissabte 14 juliol 2012
Sud del Solsonès Ruta
Territori de Masies des de la seva gent! llegir
del dissabte 26 maig
fins diumenge 27 maig 2012
Igualada fira
Aerosport 2012 llegir
diumenge 03 juny 2012
Calonge de Segarra caminada
5a caminada popular Coneix Calonge llegir
del dissabte 16 juny
fins diumenge 17 juny 2012
Pinós Jornades
II Jornada de debat i xerrades tècniques sobre les masies sostenibles i autosuficients. llegir
diumenge 17 juny 2012
Argençola popular
2n Arxiu de la ‘Mercat de les espècies’ Categoria Mercat de les Espècies, productes i artesania d'Argençola llegir
dissabte 07 juliol 2012
Cervera cultural
Lliurament del 7è premi literari 7 lletres llegir
Vols afegir un acte ?

veure calendari
subscriure's a rss subscripció a rss de l'agenda
Traductor / Translator

Polí­tica

Inaugurat el dipòsit de la reserva d'aigua de la Vall del Llobregós

Noticies


<< Tornar        Autor: diversos      Guardar com a PDF      versio per imprimir     enviar a un amic      << anterior || següent >>
divendres 27 novembre 2009
El Consell Comarcal de la Segarra ha inaugurat aquest divendres el dipòsit comarcal de reserva d'aigua de la Vall del Llobregós situat a Guissona. Segons el president del Consell, Xavier Casoliva, la nova infraestructura amb una capacitat de quatre milions de litres d'aigua permetrà abastir el primer consumidor d'aigua de la comarca que és Guissona, i també el municipis de Torrefeta i Florejacs, Massoteres, Sanaüja, Biosca i Torà.
 
Cliqueu a les imatges per ampliar-les
Autoritats inaugurant el dipòsit d€™abastament d€™aigua a la vall del Sió

els alcaldes dels municipis
El director general d'Administració Local del Departament de Governació i Administracions Públiques, Carles Bassaganya, acompanyat del director dels territorials de Governació a Lleida, Tomàs Pujol, i del president del consell comarcal de la Segarra, Xavier Casoliva, ha inaugurat aquest matí­ les obres del dipòsit d'abastament d'aigua a la vall del Sió a Guissona (Segarra).

El nou dipòsit d'aigua, de 4.000 metres cúbics de capacitat, està situat dins la xarxa d'abastament en alta a la vall del Sió i rep el cabal provinent del canal Segarra-Garrigues des de l'estació d'elevació de Ratera. La seva funció és reservar cabal d'aigua als nuclis de la Morana, Sant Martí­ de la Morana, Gra, Guissona, Massoteres, Talteüll, Palouet, Sanaüja, Torà i Biosca.

Les obres han tingut un pressupost de 459.589 euros, dels quals 208.349 euros han estats finançats pel Departament de Governació i Administracions Públiques a través del Pla únic d'obres i serveis de Catalunya (PUOSC).

Més de dos milions d'euros per abastament d'aigua a la Segarra

La Segarra rebrà 2.140.000 euros del Departament de Governació i Administracions Públiques per actuacions d'abastament d'aigua, un dels temes més importants a la comarca. Aquesta aportació s'està fent a través del PUOSC 2008-2012, i inclou 18 actuacions amb un pressupost total de 2.923.000 euros.

Actualment la Segarra s'abasteix en alta del Canal d'Urgell el que suposa una despesa comarcal en reserves d'aigua cada any de 600.000 euros. Es calcula que a partir del 2011, la comarca pugui ser abastida mitjançant l'aigua del Segarra-Garrigues.

Etiquetes: inauguracions , obres , abastament aigüa , consell comarcal

Lectures: 879 Darrera: 21.05.2012


Compartir: Del.icio.us! Google! La Tafanera Live! Digg! Reddit! Mixx! StumbleUpon! Yahoo!
amunt  Home  · copyright © Torà on line ·  Des de 1998 · Torà (Spain) ·  Política de privacitat ·   Avís legal
    Realització: cdnet   ·    Torà on-line+ a Google+       pàgina executada en 0.815s
Llicència de Creative Commons
wiccac
Recomanem Descarrega'l en català