Acte

VIII JazzConcabella 2025

Del dissabte 15 al dissabte 15 de març de 2025 a Concabella (Els plans de Sió)



cartell VIII JazzConcabella 2025

cartell VIII JazzConcabella 2025 Foto: jazz concabella

Arriba la vuitena edició de JazzConcabella, el Festival de Jazz del Castell de Concabella, als Plans de Sió, que oferirà 3 concerts del gener fins al març, 1 cada mes.

Aixecaran el teló del festival, el 18 de gener, Casares – Llombart – Cuevas – Rossy Quartet (Ll. Casares, saxo tenor i clarinet; J. Llombart, guitarra, M. Cuevas, contrabaix i J. Rossy, bateria), presentarà a Concabella el jove virtuós del saxo i el clarinet Lluc Casares, al costat de grans figures del gènere com Jordi Rossy, Jaume Llombart i Marc Cuevas. Ens presentaran composicions pròpies i estàndards..

El 8 de febrer, Javier Juanco Quartet (J. Juanco, guitarra; X. Monge, piano; M. Vega, contrabaix i R. Grau, bateria), liderat pel brillant guitarrista Javier Juanco i acompanyat pels músics de les nostres terres Xavier Monge, Ricard Grau i Manel Vega, oferiran una selecció de standards i composicions pròpies.

Carles Benavent i Tino di Geraldo a Concabella, acompanyats per l’harmonicista Antonio Serrano, col·laborador també del gran Paco de Lucía. En aquesta vetllada faran un recital de flamenc en clau de jazz. tancaran el festival de jazz el dissabte 15 de març

Els concerts es realitzaran al Castell de Concabella a les 7 de la tarda. L'aforament és limitat. El preu és de 15 € els socis i menors i de 20€ no socis.
Compra d'entrades.

És organitzat per l'associació cultural Amics del Castell de Concabella i l'Ajuntament dels Plans de Sió.
Insertada per: Somsegarra

Etiquetes: festivals jazz concabella

Ho vols compartir?


diumenge, 5 de abril de 2026
Logina

Especials

Canvi de comarca
Gos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)

Àlbums destacats

Enquestes

Actes de la setmana

dilluns, 6 de abril de 2026
Calonge de Segarra
Festa del Panellet 2026
dilluns, 6 de abril de 2026
L'Aguda (Torà)
Aplec de l'Aguda 2026
Vols afegir un acte ?

veure calendari
subscriure's a rss de l'agenda