Acte
concurs fotogrà fic L'aigua al Solsonès
Del dilluns 1 al dimecres 31 de Octubre de 2012 a Solsona
<< Tornar"L'aigua al Solsonès". Aquest és el tema del concurs fotogrà fic que convoca el Consell Comarcal del Solsonès amb l'objectiu de retratar espais de la comarca que tinguin a veure amb els recursos hÃdrics.
Les bases preveuen que els participants podran presentar, com a mà xim, dues obres, i el format de presentació de les imatges serà lliure. No obstant això, caldrà presentar-les sobre un suport rÃgid de 2 a 3 mil·lÃmetres de gruix i de 30x40 centÃmetres i en paspertu negre o blanc. Al dors de les obres, en un sobre tancat, hi haurà de constar el tÃtol, l'indret fotografiat, l'autor i les seves dades de contacte.
El termini d'admissió de les obres serà de l'1 al 31 d'octubre i caldrà dur-les o enviar-les al Consell Comarcal del Solsonès.
El guanyador del concurs rebrà 300 euros, el segon, un cap de setmana en una casa de turisme rural del Solsonès i el tercer, un dinar per a dues persones al restaurant El Buffi de Solsona, a més de plaques. Un jurat format per fotògrafs professionals de Solsona i un representant del Consell decidirà qui són els guanyadors del certamen.
L'acte de lliurament de premis és previst per al dissabte 24 de novembre a la seu del Consell Comarcal del Solsonès.
Totes les obres participants seran exposades en una mostra que es durà a terme al mateix Palau Llobera del 24 de novembre fins el 6 de gener.
Insertada per: Laura
Etiquetes:
Ho vols compartir?
dimarts, 15 de Juliol de 2025
Gos sacrificat
fractura hidrà ulica (fracking)
10 més llegides

XXV Campionat de Catalunya de Clubs de Bitlles Catalanes
65 Fotos

Referèndum 1-Octubre
34 Fotos

25è aniversari de la Residència Mare de Déu de l'Aguda
28 Fotos
Especials
Canvi de comarcaGos sacrificat
fractura hidrà ulica (fracking)
10 més llegides
Àlbums destacats

XXV Campionat de Catalunya de Clubs de Bitlles Catalanes
65 Fotos

Referèndum 1-Octubre
34 Fotos

25è aniversari de la Residència Mare de Déu de l'Aguda
28 Fotos