Acte de l'Agenda
Mulla’t per l'esclerosi múltiple
diumenge, 10 de juliol de 2016 a les 10:00 Piscines municipals , de Torà
cartell Mulla’t per l'esclerosi múltiple
El proper diumenge 10 de juliol obrim les nostres portes a la campanya Mulla’t que organitza la Fundació Esclerosi Múltiple, per donar suport a les més de 7.000 persones afectades per aquesta malaltia a Catalunya. Nedarem metres solidaris i pots comprar artícles de la campanya, tovallola, samarretes, bossa...
Vine a mullar-te amb nosaltres, t’esperem!!
Vine a mullar-te amb nosaltres, t’esperem!!
Inserida per: AjTora
Més informació i contacte
Etiquetes: