Societat divendres, 12 de gener de 2018 Autor: somsegarra

Exposició 'Construint el territori. Arquitectura tradicional i paisatge a Catalunya'


<< Tornar     

Del 12 de gener al 26 de febrer a la Biblioteca de Guissona

Exposició 'Construint el territori. Arquitectura tradicional i paisatge a Catalunya' - Guissona
Exposició 'Construint el territori. Arquitectura tradicional i paisatge a Catalunya' (Guissona)
Foto: biblioteca guissona

La Biblioteca de Guissona inaugura el divendres 12 de gener, a les 7 de la tarda, l’exposició itinerant Construint el territori. Arquitectura tradicional i paisatge a Catalunya, la podreu veure fins al 26 de febrer.

La mostra posa en valor l’arquitectura tradicional catalana en tota la seva diversitat, des d’una perspectiva etnològica. L’exposició analitza la interacció entre els éssers humans i l’entorn en contextos tan diversos com l’alta muntanya, la costa, les terres de secà, l’horta i les planes de regadiu. Planteja elements de reflexió sobre l’estat actual d’aquest tipus de construccions, tot reflexionant sobre el seu futur a partir de l’actualització dels seus usos i funcions.

L’exposició ha estat impulsada i concebuda per l’Observatori del Patrimoni Etnològic i Immaterial i produïda pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya en coordinació amb l’Institut Ramon Muntaner mitjançant ajut de l’Obra Social de ‘La Caixa’. Amb la intervenció dels comissaris de l’exposició, Fabien Van Geert i Ferran Estrada.



Etiquetes: exposició arquitectura i paisatge guissona Compartit per somsegarra.cat

Ho vols compartir?


divendres, 13 de març de 2026
Logina

Especials

Canvi de comarca
Gos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
10 més llegides

Àlbums destacats

Enquestes

T'agrada el nou format de la web? Resultats
Participaries en un Fòrum on calguès registrar-se? Resultats
Consideres justificat el maltractament animal? Resultats
Dimitir o Continuar? Resultats
Torà i Biosca han de ser del Solsonès? Resultats

enquestes finalitzades