Acte
Entrega del I Premi d'escultura Urbici Soler
Del dissabte 19 al dissabte 19 de juny de 2021 a Ferran (Estaràs)

cartell Entrega del I Premi d'escultura Urbici Soler Foto: Aj. Estaràs
Dissabte 19 de juny a les 18.00 h. tindrà lloc l’entrega de premis de la 1a edició del Premi d'escultura Urbici Soler Manonelles al local social de Ferran.
El guardó, dirigit especialment a estudiants d’escultura de les escoles de belles arts catalanes, és de format i temàtica lliure i estableix quatre premis de 900, 500, 100 i 100 euros. Les onze obres finalistes seleccionades pel jurat poden veure’s els caps de setmana a la sala municipal de Ferran, en una exposició que també repassa la vida i obra de l’escultor d’origen lleidatà.
L’escultor català Urbici Soler Manonelles (1890-1953) va néixer al nucli de Ferran, al municipi d’Estaràs, i va ser especialment conegut per ser l’autor d’una monumental estàtua de divuit metres d’alçada dedicada a Crist Rei i que llueix des del 1939 a Sunland Park (Nou Mèxic). L'Ajuntament d'Estaràs ha impulsat la primera edició d’aquest premi d’escultura, que tindrà caràcter biennal.
Insertada per: Somsegarra
Etiquetes: premi escultura ferran
Ho vols compartir?
dilluns, 9 de febrer de 2026
Gos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
Festa del Brut l la Bruta 2026
Trobada gegants a la torre de Vallferosa
Vall del Llobregós: l'hivern
veure calendari
subscriure's a rss de l'agenda
Especials
Canvi de comarcaGos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
Àlbums destacats
Festa del Brut l la Bruta 2026
Trobada gegants a la torre de Vallferosa
Vall del Llobregós: l'hivern
Enquestes
Actes de la setmana
Vols afegir un acte ?veure calendari
subscriure's a rss de l'agenda