Acte
Exposició 'El part, motiu de creació social i artística'
Del 15 de juliol al 30 de agost de 2021 a Concabella (Els plans de Sió)

cartell Exposició 'El part, motiu de creació social i artística' Foto: castell concabella
El Castell de Concabella presenta la nova exposició temporal 'El part, motiu de creació social i artística'. Els artistes de Pas per l'Art s'han adherit a aquest projecte que neix a l'entorn de la celebració del vintè aniversari de Migjorn, Casa de Naixements de Sant Vicenç de Castellet.
Una trentena d'artistes, amb una àmplia varietat de tècniques plàstiques (tapís, escultura, pintura, gravat i ceràmica, entre d'altres), 'volen honorar el fet mateix de parir i les dones que ens han donat la vida', segons els organitzadors. I destaquen que el projecte està obert a noves col·laboracions i iniciatives.
La podeu veure del 15 de juliol al 30 d'agost de 2021. Dissabtes, diumenges i festius, de 10.00 a 14.00 hores
El divendres 23 de juliol es realitzarà una sessió extraordinària de 20.00 a 22.00 h. A part de l'exposició sobre el part, es podran visitar l'Espai Pedrolo i els centres d'interpretació dels Castells del Sió i dels Secans. Preu entrada únic i reduït: 2,50 €.
Insertada per: Somsegarra
Etiquetes: exposicions pas per lart concabella
Ho vols compartir?
dijous, 12 de febrer de 2026
Gos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
Festa del Brut l la Bruta 2026
Trobada gegants a la torre de Vallferosa
Vall del Llobregós: l'hivern
Torà
36a Festa de Santa Àgueda
Vols afegir un acte ?
veure calendari
subscriure's a rss de l'agenda
Especials
Canvi de comarcaGos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
Àlbums destacats
Festa del Brut l la Bruta 2026
Trobada gegants a la torre de Vallferosa
Vall del Llobregós: l'hivern
Enquestes
Actes de la setmana
dissabte, 7 de març de 2026Torà
36a Festa de Santa Àgueda
Vols afegir un acte ?
veure calendari
subscriure's a rss de l'agenda