Societat
dijous, 20 de desembre de 2012 | Autor: Ajuntament de GuissonaConcentració a favor del català a l'escola
El proper dijous, 20 de desembre a les 7 de la tarda i davant de l’Ajuntament es farà una concentració unitària per part dels centres educatius sota el lema “Per un país de tots, l’escola en català” amb l’objectiu de fer un breu acte reivindicatiu amb tota la comunitat educativa
En aquesta concentració es farà lectura del manifest i s’entonarà el cant dels segadors.
En aquesta concentració es farà lectura del manifest i s’entonarà el cant dels segadors.