Societat

dissabte, 12 de desembre de 2015 | Autor: AjTora

Concert de Nadal al Convent

Tornar
...
cartell Concert de Nadal al Convent
Foto: Aj Torà
Demà dia 12 de Desembre de 2015, a les 20:00h, a la Sala Polivalent del Convent de Sant Antòni de Pàdua, Concert de Cant Coral a càrrec de l'Orfeó Catalònia de Cornella de Llobregat.

Organitza el Casal de Gent Gran "Verge de l'Aguda" de Torà, dins de les festes de Nadal i els actes en favor de la Marató de TV3.

Entrada gratuïta.

Vine i col·laboraamb un donatiu que serà ingressat en el compte de la Marató - 2015.

T'hi esperem........
Etiquetes:

Ho vols compartir?