Societat
dissabte, 27 de febrer de 2016 | Autor: AjToraTrobada de Joc Lliure i Joc amb Valors
Foto: Marian Amara
Avui, s'ha celebrat al Pavelló Poliesportiu una "Trobada de Joc Lliure i Joc amb Valors, organitzat pel Consell Esportiu de la Segarra (CES) i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Torà .
Els nens s'ho han passat d'allò mes be, juntament amb els pares, que han prestat la seva ajuda, tot supervisat dels monitors del CES, que han supervisat, en tot moment els jocs.
A l'acabar, tant l'equip de monitors, com els pares dels nens que hi han participat, declaren la seva satisfacció per l'activitat.
Fins la propera......
Grà cies per la vostra col·laboració.
Els nens s'ho han passat d'allò mes be, juntament amb els pares, que han prestat la seva ajuda, tot supervisat dels monitors del CES, que han supervisat, en tot moment els jocs.
A l'acabar, tant l'equip de monitors, com els pares dels nens que hi han participat, declaren la seva satisfacció per l'activitat.
Fins la propera......
Grà cies per la vostra col·laboració.