Societat dimecres, 4 de maig de 2016 Autor: AjTora

Xerrada El Benestar emocional dels infants


<< Tornar     

El 4 de maig, a les 20.30h, a l'Escola Sant Gil de Torà

cartell Xerrada El Benestar emocional dels infants - Torà
cartell Xerrada El Benestar emocional dels infants (Torà)
Foto: AjTora

El 4 de maig, a les 20.30h, a l'Escola Sant Gil de Torà es realitzarà la xerrada pedagògica 'El Benestar emocional dels infants. La primera condició per a un bon aprenentatge des de la perspectiva de la pedagogia sistèmica.' a càrrec de Carles Parellada

Carles Parellada Enrich és mestre, psicomotricista, terapeuta sistèmic. Codirector de les formacions de Pedagogia Sistèmica a l'Institut Gestalt de Barcelona i Mallorca, a la UAB, URV, i docent a la de la UdG. Supervisor d'equips docents i d'equips professionals que treballen amb infants, joves i famílies en risc. Formador col·laborador de l'ICE de la UAB, i de Xarxes d'Infància de diferents municipis. Ha escrit articles de temes educatius en revistes especialitzades en el món de la pedagogia, i és coautor de diversos llibres, els dos darrers "La Xarxa Amorosa per Educar" i "R_Evolució del Sistema Educatiu", publicats per Octaedro.

La xerrada és gratuïta i està organitzada en col·laboració de l'AMPA, Consell Comarcal (Pla Inclusió), ajuntament de Torà i Escola Sant Gil.


Per fer la inscripció i cal portar la butlleta adjunta signada. L'assistència serà per rigorós ordre d'inscripció.


Adjunts:   Full-inscripcio-carles.pdf



Etiquetes: xerrada pedagògica carles parellada escola sant gil

Ho vols compartir?


dimarts, 24 de febrer de 2026
Logina

Especials

Canvi de comarca
Gos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
10 més llegides

Àlbums destacats

Enquestes

T'agrada el nou format de la web? Resultats
Participaries en un Fòrum on calguès registrar-se? Resultats
Consideres justificat el maltractament animal? Resultats
Dimitir o Continuar? Resultats
Torà i Biosca han de ser del Solsonès? Resultats

enquestes finalitzades