Societat
dimarts, 21 de juny de 2016 | Autor: AjToraFesta fi de curs CEIP Sant Gil
Aquest dimecres a la tarda, coincidint amb l'entrada a l'estiu
Foto: AjTora
Els alumnes i professors de l'escola Sant Gil de Torà han celebrat avui la tradicional festa de fi de curs. L'acte s'ha realitzat aquesta tarda al polisportiu i ha comptat amb la presència dels pares i mares dels alumnes, un públic que ha seguit les actuacions dels diferents grups amb molt d'interès.
Etiquetes: