Societat

dimarts, 19 de novembre de 2019 | Autor: AjTora

El dimarts 19 de novembre, al matí, no hi haurà consulta del metge

Tornar
...
El dimarts dia 19 de novembre, al matí, no hi haurà consulta del metge
El dimarts dia 19 de novembre, al matí, no hi haurà consulta del metge. La d'infermeria serà en horari habitual.
A la tarda, la consulta del metge i la infermera serà en horari habitual.

Us podreu adreçar al CAP de Calaf (Ctra. Llarga, s/n).Disculpeu les molèsties.
En cas d’urgència:Truqueu al 061
O bé adreceu-vos al CAP de Calaf (obert 24 hores)
Tel. 93 869 87 79
Etiquetes:

Ho vols compartir?