editorial

diumenge, 1 de desembre de 2002 | Autor: editor

Cançó de Caga-Tió

Tornar
Ara ve Nadal
posarem el porc en sal
la gallina a la pastera,
el pollí­ a dalt del pi,
toca, toca el violí­.
Ara passen bous i vaques,
les gallines amb sabates,
els capons amb sabatons;
el vicari fa torrons,
la guineu els ha tastat,
diu que són un poc salats;
Marieta posa-hi sucre
que seran molt millors;
torrons d'ametlla,
d'avellana o de pinyó,
Caga tió,
si no et donaré
un bon cop de bastó.

Torà on-line, el servei més innovador de les Terres de Ponent.

Ramon Sunyer i Balcells
Editor



Ho vols compartir?