Records

divendres, 29 de setembre de 2006 | Autor: Xavier Soler

Gracies

Tornar
...
Carrer de l'Aguda
A primers de setembre vaig passar quatre dies a Torà a la recerca dels meus avantpassats. Moltes al poble de Torà que em van tractar estupendament sobretot a la senyora Rosa Santamaria i a la seva filla Maria. Moltes gràcies a tots
Etiquetes:

Ho vols compartir?