Festes

dimarts, 7 de agost de 2012 | Autor: Associació de veïns l’Espiga de Torrefeta

Festa Major de Torrefeta

Tornar

S’organitzà el berenar a la Font de Torrefeta amb els tradicionals partit de bitlles

...
Berenar a la Font de Torrefeta
Un any més els veïns i veïnes de Torrefeta van gaudir de la festa major que cada any se celebra el primer cap de setmana d’agost. Una de les primeres activitats va ser el concurs de dibuix: els infants van retratar l’indret que tant coneixen donant una visió molt original del poble. També s’organitzà el berenar a la Font de Torrefeta amb els tradicionals partit de bitlles, joc de tirar la corda i la rifa. I al vespre, pels més marxosos/es, es va organitzar una disco-mòbil al Portalet.

Diumenge, els infants van poder gaudir de jocs i d’un inflable a la plaça Major amb un gran èxit de participació. Tot seguit, després de la missa es va convidar a tots els assistents a un generós pica-pica.

I a la tarda-nit Gran Ball a la plaça Major a càrrec del grup AL&MA, que la pluja va interrompre. Tot i així, es van poder repartir els tradicionals entrepans per a tothom (gràcies a la col·laboració de Cal Batist) i de la rifa d’un pernil i ampolla de vi. Ara esperarem fins l’any que ve…

Ho vols compartir?