Govern municipal
dilluns, 31 de Desembre de 2018 Autor: AjTora
<< Tornar
![Anunci sobre la subvenció rebuda de l'Institut d'Estudis Ilerdencs - Fundació Pública de la Dipitació de Lleida per la Biblioteca Municipal de Torà]()
Etiquetes: subvencions biblioteca institut estudis ilerdencs diputació de lleida torà
Anunci sobre la subvenció rebuda de l'Institut d'Estudis Ilerdencs - Fundació Pública de la Diputació de Lleida per la Biblioteca Municipal de Torà
<< Tornar
La subvenció és de 428,48 €

Anunci sobre la subvenció rebuda de l'Institut d'Estudis Ilerdencs - Fundació Pública de la Dipitació de Lleida per la Biblioteca Municipal de Torà Foto: AjTora
Per acord de la Junta Rectora de l’IEI núm. 4 de 26 de setembre de 2018, es va acordar atorgar a l’Ajuntament de Torà una subvenció per import de 428,48 € amb un pressupost d’actuació de 476,09 € per l’actuació “ADQUISICIÓ DE LLIBRE PER LA BIBLIOTECA”.
Gràcies a aquesta subvenció de 428,48 € l’Ajuntament ha pogut adquirir per a la biblioteca més de 40 llibres per a tot tipus de públic.
Amb la col·laboració de: Institut d'Estudis Ilerdencs i Diputació de Lleida.
Promotor: Ajuntament de Torà
Etiquetes: subvencions biblioteca institut estudis ilerdencs diputació de lleida torà
Ho vols compartir?
dimecres, 2 de Juliol de 2025
Gos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
10 més llegides
Especials
Canvi de comarcaGos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
10 més llegides