Govern municipal
dimecres, 22 de abril de 2020 | Autor: AjToraAjornada la Festa del Roser
Degut a la pandèmia del coronavirus, l'Ajuntament de Torà ha decidit ajornar la Festa del Roser, que s'havia de celebrar el diumenge 3 de maig, fins el dia 1 de setembre, coincidint amb la Festa Major
Etiquetes: