Agricultura

divendres, 14 de desembre de 2007 | Autor: editor

L'Administració haurà de pagar en accidents causats per senglars

Tornar
L'Audiència de Lleida ha dictat una sentència pionera que estableix que les administracions titulars de les carreteres, siguin l'Estat, la Generalitat, la Diputació o fins i tot els ajuntaments, hauran d'indemnitzar pels danys registrats en accidents causats per senglars, segons publica aquest divendres el diari SEGRE. Fins ara, només havien de respondre'n els propietaris de vedats, però un canvi legislatiu en trasllada la responsabilitat a l'Administració.

Ho vols compartir?