Joves Detinguts
dissabte, 5 de abril de 2003 | Autor: CUPJordi V.C ingressat a la U.V.I
Ens hem assabentat que en Jordi V.C., que estava ingressat a l´unitat de psiquiatria de l´hospital de Santa Maria de Lleida, ha passat a la U.V.I. del mateix hospital , per problemes coronaris. Sembla que en aquests moment evoluciona favorablement.
Etiquetes: