Els vins dels Costers del Segre es donen cita diumenge 25 al Castell de les Sitges
<< Tornar
Hi participen set cellers de la DO Costers del Segre
L’entitat de dinamització cultural i turística Camins de Sikarra ha organitzat per aquest diumenge 25 una activitat de tast de vins i maridatge gastronòmic al castell de les Sitges. La iniciativa, que compta amb el suport de set cellers de la DO Costers del Segre i amb la participació de l’enòleg Killian Vadnov i la nutricionista Gemma Barceló, ha triat com a escenari un dels castells més representatius de la Segarra i les terres de Lleida. El castell de les Sitges, obert al públic des de fa quatre anys, és una notable fortalesa gòtica actualment dedicada a activitats de turisme cultural i lúdic i a albergar esdeveniments, trobades i actes de projecció de les potencialitats comarcals.
L’activitat consistirà en el tast d’una àmplia varietat de vins seleccionats posats en relació amb diverses propostes de canapès i l’explicació de les seves propietats des d’un punt de vista gustatiu i nutricional, a banda de desenvolupar un taller per a la confecció de diverses propostes per la taula de Nadal. Els assistents podran també accedir a espais del castell habitualment tancats al públic, com el celler, el forn medieval o el cim de la torre de guaita, i gaudir de l’impressionant panorama que sobre la Catalunya central i Segarra s’obre als seus peus.
Donat que les places són limitades, es recomana reservar amb antelació al correu giliet@florejacs.cat o al telèfon 973 55 24 16 per a poder assegurar la participació a l’acte.
+ info (enllaç extern)
Etiquetes: gastronomia enologia costers del segre
Compartit per somsegarra.cat
Ho vols compartir?
Especials
Canvi de comarcaGos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
10 més llegides
Àlbums destacats

42a Caminada Popular de Torà
37 Fotos

38a Caminada Popular de Torà
63 Fotos

Sent la Vall del Llobregós
55 Fotos